20160809

VANHOJA SAIRAAN OKSETTAVIA KUVIA

tässä ihan ensteks mun iiki vanhan nokian puhelimen kuvia<3333 nää ei mee minkäänlaisessa aikajärjestyksessä koska mahdoton tehtävä
nimetön EMMIN TARINOITA 022mangoja oli aina pakko kuvaa tasaisin väliajoin<44433nö mutotäs mäsiis ovi vittu mitä paskaa 064täs mun ylpeysB4C0N 023täs mun koulukaverit yläasteelta toi peili oli Se Juttu_7262648gimp oli hyväJUMALAUTA lars on söpö"gangurot" ...............kotolo perseestä täämä ainana_8224145 weirdsiis varmaan maailmankaikkeuden rumin yhteiskuvakweererzsnno tää tiivistää mun ja miian ystävyydencompeledotin artsyjä kuvia ja muokkasin photoscapella se oli kova juttu tietäjät tietääbodausta AHVENANMAA 9A KOIRAILUA 381 wheels 178en todella tiedä mikä tää on mut veikkaisin ilmaisutaidon tuntia aika hieno hame pukisin 5/5LANKARULLAAA;))KESKISORMImein cossikuvii...... en tienny uskallanko myöntää mun cosplay "urani" täällä mut tullaan ny kaapista sittenhämis MOONEY HOONEY 027 SYKKEITÄ JA KOKAIINIA 007 horopidin AINA tukkaa tollai 2011lasikenkä TRACON LOON KCMA 004 TESTED POOM 330nauroin tälle nii paljo im So TeiniFORR A MOMENT SEPIA _9065105 MITÄ LUUSERI JENGII TOI NY 264oksensin ekaks kynsille ja sit tukalle ja sit vaatteillejollekki _2279220 emba2draamaaMÄ EN VOI OLLA TOStähän on hyvä lopettaa :)))

7 kommenttia:

  1. Herttinen mitkä kynnet tos yhes en ees muistanu et olit tollane pitkäkyntinen

    VastaaPoista
  2. Herttinen mitkä kynnet tos yhes en ees muistanu et olit tollane pitkäkyntinen

    VastaaPoista
  3. miksi nämä näyttävät niin tutuilta haha :----D itsellä löytyy myös maittava emoaika, mutta hahaha ! loistavaa tämä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä emoaika on kultaa </33

      Poista
  4. Nauran eniten tota mun ilmettä tossa yhteiskuvassa :-DDDD ja oi kun muutenkin yllättävän monet muistan nähneeni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se kruunaa ton kuvan!! ahhaahh

      Poista