20160808

ASIASTA KUKKARUUKKUUN

roknnerollMoi vaan ihan ekaks haluun sanoa että oi kiiiitos että yöt pimenee aah onko parempaa??? ei oo!!  Pystyy jopa nukkuu ja tähdetki näkyy!!
heluitiiättekö millä mää elän?? elän lord of the ringsin, star warssin ja harry potterin voimalla. en osaa selittää asiaa niin että kuulostaisin selkopäiseltä mut ASIA NYT VAAN ON NIIN ETTÄ ELINVOIMANI TULEE NOISTA KOLMESTA.murekeeikelpaamuttatonikyllaihaaa oikeesti mää rakastan disney leffoja!!!!!niinku pakko hehkuttaa et Zootopia on yks parhaista ikinä. Pakko viä kertoo mun ultimate disney lempparit: Notredamen kellon soittaja, Pocahontas ja Monsterit Oy oikesti nää vaihtuu mulla päivittäin koska tykkään kaikista mut juujuu.MorjesntaIhan helevetin parhaita biisejä:
Moropojatbiisejä jotka kannattaa sisäistää ja kuunnella päivittäin:  lindaseisoileeoon miettiny pitäskö mun tehdä toinen blogi jossa voisin vappaasti vauhkoo mun terveys/urheilu/sali shaibaa?? onko ideani paska vai guud? tää on vähän tämmänen art ja valokuvaus kaatopaikka ja ne sportti ja artti ei oikee sovi samaan... kai?? help??maoonsunykkosfanimun pt koulu alkaa syyskuussa sos sillekkin??? kovasti mietityttää oisko pitäny sittenki mennä ulkomaille opiskeleen sitä mut päädyin suomeen kumminkin...??? noh kattellaan sit jos koulun jälkeen alottais maailmanvalloituksen (tai siis tää on jo sovittu juttu)norjalainen ropeloniskaHYVÄÄ MAANANTAINA KAIKILLE STAY COOL

8 kommenttia:

  1. AIH OIH ILL MAKE THE MAN OUT OF U paras ja
    kannatan sharks n shittiä:)
    ps. Piti soittaa sulle mutten soitanu. Mooii:)

    VastaaPoista
  2. Sporttiterveyssaliblogille peukkua multa!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Pyyhkeitähän aina tarttee joten, osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  5. mä kans mieluusti lukisin sun sporttiterveysjuttuja! ihan sama onko ne tässä vai jossain muussa blogissa

    VastaaPoista