20160315

lush LYF

minä kuivakorppu tukka pääsin vihdoinkin lushiin ja minähän sahara kuivuus asteisella tukallani
sitten hommasin vähän rohtoja tähän katastrofiin
IMG_3951 IMG_3954Tämä!! Elämäni ja kuivien latvojeni pelastus!!! R&Btä käytän latvoihin pesun jälkeen ja extra huomio min frends tätä ei tarvi tunkee paljon tai tulee tönkkönen öljynen tukka! (juu testattu on)
Itselle riitti 2-3 sormenpäällistä
IMG_3963Honey I washed my hair shampoo toimii mun tukalle ihan passelisti tuoksuu aivan jumalalliselta 
ja tekee jopa mun tukasta astetta epä kökkeröisemmänIMG_3955Tämä tässä on trichomania shampoo joka pisti mun tukan vähän takkuun eli honey i washed my hair voitti tässäIMG_3953
JA NYT!!!! Maailman PARAS asia hiuksille mitä oon ikinä koskettanut!!!
AVOCADO CO WASH
tää tekee mun tukasta pehmeen, puhtaan, suoremman, normaalimman, tuoksuvan, 
kiiltävän ja epäkarhean
tää toimii myös hiton hyvin jopa ilman shampoota!

2 kommenttia:

  1. uuu, pakko kokeilla sit tota avokadoa :--o oon itekin käyttäny Honey, I washed my hair-shampoota ja tykännyt, mut tarvinnu jonkun jolla vielä pestä shampoon jälkeenkin. Lushiin siis-->

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jee mahtavaa!! Ihan paras ikinä <3__<3

      Poista