20150812

JA ME KEINUTAAN, KEINUTAAN


joulutulijajoulupukkiKaikkee on tapahtunut tässä näin. Luulin että pääsisin avoimeen amkkiin fysioterapeutti opintoihin. No enpäs päässykkään joten otin heti yhteyttä yhteen työharjoittelu_vastavalmistuneille ohjelmaan ja olin yhtäkkiä jo sopinut lähteväni Saksaan  kahdeksitoistaviikoksi mutta sainkin tänään kuulla että pääsinkin varasijalta tamkin avoimeen fyssariksi sittenkin?!
Elämä sitten jaksaa hulluttaa näköjään. Jumaliste.juonjuonjuonOon melkein vaan tehnyt töitä ja käynyt salilla mutta se on kivaa.
Oon kans käyny saunassa about jokapäivä mut sauna on vaan paras ?!?!?!?!!!!huihui hui lets gou saatanaSatu kävi täällä pöndellä treenauttamassa mua!! Nyt on booty kipee kuulkaaslentelitaivaallatalojenyliJA MINÄ VÄRJÄSIN TUKKANI RUSKEAKSI
luulin että oon ikuisesti vaaleatukkanen
ja käytiin baronissa tanssimassa antti tuiskun tahtiin parasta on elämö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti