20140814

ITÄVALTA

mjuu siis. koko matka alko niin että olin onnistunu varaan
lentolippuni väärälle päivälle ja olin siis viennassa päivää ennen kun
mun rakkaat matkakamut. selvisin erittäin hyvin miinus etten kääntäny kelloa ja oottelin hostellin
aamupalaa joskus 5 aikoihin aka parituntia liian ajoissa...... 
oli muuten paras tunne kun rakkaani (elikkä: tapasin nuo kaliforniassa kun olin leirivaihdossa siis)
saapui koska ilonkyyneleet ja tajuton jännitys
IMG_1313 IMG_1325 IMG_1331 IMG_1349 IMG_13471300kukjiIMG_1389 IMG_1362 IMG_1395 IMG_1419tää on maailman säälittävin turistikuva mun osalta.... en ehtinyt asettautuunIMG_1448 IMG_1490 such as
viennassa me oltiin siis vaan 1 yö (okei minä siis 2) ja oon täällä 2 kertaa nyt käyny enkä syty 
tälle edelleenkää erityisemmin mutta muu itävalta ois uu uu uuu

ps aijoo!! toinen matkakameroista jäi amsterdamiin joten kun se palaa
niin lisää kuvia lollotilol

3 kommenttia:

  1. ooh näyttää mainiolta! ja muutenkin blogisi on täynnä ihania kuvia voi kun itsekin osaisi

    VastaaPoista
  2. upeet kuvat wow!

    VastaaPoista
  3. oi kiitos paljon teille!! <3

    VastaaPoista