20131215

tein tän uusiks koska miksi en

Ronjalle kunniaa kun mut haasti!!

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
MARIAAAAA11 Faktaa
1. asun tampereella miisun kans ja kun muutin treelle elämäni on ollut paljon kivempaa jippiii
2. tykkään ihan hirveesti piirtää ja haluisin ehk jokski kuvittajaks tai jottai !!
3. oon tha sali addict mutten oo löytäny treeltä viä kivaa salia :(( liikuntakeskus pinkki u r the fakin best huom. sali ilman vuosisopparii
4. rakastan leikkaa varpaankynsiä
5. pelkään koiria mutta im dealing with it ja kissat on parhaimpia I KI NÄ
6. lotr harry potter ja disney on edelleen parhaimmat asiat ikinä
7. oon onnekkain ikinä koska mulla on _aina ollu pari tositosi hyvää kaveria!
8. opin sloveniassa arvostaan vähän suomee hehe mutta silti haluisin vaa reissaareissaareissaa ja reissaa joka vidun paikkaan
9. vihaan ku uus ios päivitys pisti akun paskaks olenko ainoa

10. mun kissa on vihanen mulle koska paijasin ennen sitä 24/7 ja sitten muutin treelle ja olin 2kk pois ja nyt se kostaa mulle kusemalla mun huoneeseen ja menemällä muualle nukkumaan :((
11. haluisin osata ranskaa

pekoniKysymykset, jotka minulle annettiin.
1. Oletko enemmän aamu - vai iltaihminen? vihaan herää päivällä aka jälkee 11 mut oon kyl molempia?
2. Mikä on sellainen elämänohje mitä pyrit noudattamaan? ööh pysy terveenä emt??
3. Maailman paras tunne? hauiksen kasvaminen 
4. Mikä on lempihedelmäsi? omena paras kaikista
5. Jos olisit päivän julkisuuden henkilö, kuka olisit? johanna tukiainen tai kim kardashian tai miley cyrus
6. Millainen on unelmakumppanisi? aika nunna
7. Mitkä 3 haavetta toteuttaisit jos se olisi mahdollista? asuisin san diegossa or losissa llollloollololololololol, matkustaisin muuteski iha hulluna ja pääsisin hobitin vikaan premiereen hehe
8. Mihin maahan haluaisit matkustaa, miksi? ihan joka iiiikiiiseeeen ainaski pohjois koreaan vaik kuumotus 500000
9. Lempikappaleesi tällä hetkellä? BOOM KAH TAI ERILAISET
10. Uskotko, että muuallakin kuin maapallolla on elämää? JOO
11. Mikä on ihanin vaatekappale minkä omistat? varmaa joku mekko :ddddddd
makaron shakaronKysymykseni haastamilleni blogeille:
1. Paras tv-sarja ikinä?
2. Vahvuutesi?
3. Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
4. Lempiblogit?
5. Paras muisto ikinä?
6. Mitä haluaisit tehdä juuuuuri nyt?
7. Kappale jota et voi sietää?
8. Mihin maahan haluaisit matkustaa, miksi?
9. Entä missä haluaisit asua?
10. Jos saisit elää missä vain tarinassa missä eläisit??!?!?! (esim harry potter ymymy)
11. Mikä oli tänään kivaa?

moroHaastan nämä blogit:
KAIKKI KAIKKI KAIKKI TEHKÄÄ PLS 
muikeaa

2 kommenttia:

  1. ihana minä♥ pitäiskö nyt munki tehä et tulee lukijoita ku sieniä sateella ?..

    VastaaPoista