20130617

LET'S GET OUT OF THIS TOWN BABY WE'RE ON FIRE

piss with an ink
1. oikeesti happy olin 2. limben kans rullailees!piss with an malfis
1&2 kun muut oli desuconissa mä cossasin kotonaKESÄAIKA SURULLISUUS1. jenni palvoo äetsän asfaltteja 2. mä  ja mun hiustenvärjääjä ps mun tukka ei ikinä värjäänny properly :((
sä oot paksa kissa
mmjuu
SWEET SIXTEEN
1. hankin ittelleni mustemyrkytystä 2. jennin kans smoothiella mein nurtsilla lolLETS GET OUT OF THIS TOWN
1. alotan dietin mis syödää pelkkää jätskii 2. no hyi olkkeeSUMMERTIME SADNESS
täs me eturivis  anniinan ja hönön kans!! JA MAAILMAN IHANIN LANA DEL REY KATTOKAA NYT OIKEESTI 
OTHER SIDE BIRDS ON THE PIS sääret nuo on itken
aivan törkeen hyvä keikka ja lana oli super kaunis ja ihana ;;__; 
ps. sain käden puristuksen tuolta ihanuudelta
pps. huomatkaa kuinka en osaa kuvata keikalla

6 kommenttia:

  1. tuo kisu on aika hirmuisen söpöys ja täällä yksi kateellinen lanan keikan johdosta ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ouhh niin on ja voi oisit tullu koska täydellisyyttä!

      Poista