20130503

mä oon niinku neva höööd susta

alohaaaa! kävin viime lauantaina ideaparkissa ostamassa parit pakolliset mekot kun en omistanu kunnollisia mutten saanu aikaseks kuvattua niitä sorry. löysin varmaan ekaa kertaa elämässäni ihan jees mekot eli mun ei tarvi enää näyttää niin spurgulta juhlissa jeeh.
makuuni
tää mekko on vähän makkara mut menköös ps kaunis ryppy kaunisvitsi mikä silee kuva tekis mieli heittää roski asteikolla yhestä  kymmeneen sä oot yxtoista
mun forever21 reppuun ei mahdu mun omaisuus niin oli korkee aika ostaa uus rebu ja TÄHÄN MAHTUU VAIKKA KOKO ÄETSÄ EN TAJUU justin barbie
ja koska en saanu bieberin keikalta believe lippistä swaggyn kera niin ostin lilan (kuvassa kyllä ihan muuta llol) lipan lohdutukseks!

5 kommenttia:

  1. noi hameet on ylihienot!!! ja niin on myös tän postauksen otsikko

    VastaaPoista
  2. Emmi oot ihana:3! Ja voit sit laittaa mut tonne reppuu:D

    VastaaPoista
  3. jeeeh kiits ja pistän reppuun okoko :DD

    VastaaPoista
  4. sä voit antaa sun forever21 repun mulle ;)

    VastaaPoista