20130417

me haz only phone pics



SORRYYY FOR PARTY BLOGGING siinä mä kun en onnistunu properly päälläseisonnassa ja vieressä mun uudet kullat !!SORRYY FOR SWIMMMING WITH SATULAmona teki miisulle ja mulle kakkusen !! SORRY FOR WHATSAPPING CALMLYrakentavaa keskustelua </3 mulla ja laralla on selvästi joku pallonaamasyndrooma tossaSORRY FOR KILLING MY LOVEEEEtää kinostaa: ei ketään MUTTA JOUDUIN VAIHTAAN MUN USKOLLISEN ARVOKKAAN ORIGINAL KORTIN  UUTEEN nyyhSORRYY BUT SLYISTHEBESTEBERCARMLEITAWHYUSOBITCHUSTILLLOVEHIMIKNOWIT
oikeella mun koko viimeviikko tiivistettynä. hakattiin se jonnan kans jo läpi JA SIIS EI PELI VOI LOPPUA NOIN IHAN OIKEESTI VITUN sLY 5 TUU JO. psCARMELITA JA SLY ON MENT TO BE //end of fangirlismi//SORRY BUT I CANT CANTCANTCANT BREEEATHEEEmaailman söpöin SORRY FOR SHOE H ERUTUUUUSSmun uudet kullat!!!! en oo kun valovuosia toivonu että omistaisin nike free run kolmoset ja NYT MULLA ON NE. en oo ikinä pistäny jalkoihini mitään_ noin_ täydellistä_ haluun nukkua ne jalassa mmm.

2 kommenttia:

  1. IHANA KISU! :> Ja kivakiva postaus! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiits ja hyvä että kelpaa nää puhelin kuvat kun mulla ei muuta atm oo! :D

      Poista