20121006

'cause you can't lead me down

can touchhh you noooowwww derek mitä muuta
rappuasiaeivoikuvataikinaliikaapstcomIMG_1766 copy juu moikk emmi nousee taivaisiin feveri biebersatulaistuilee
miks tää on näin terävä vaikken terävöittäny yhtään öh
kynnen alla multaa santaclaus is comiiinnggg to town
satun rinta herätti mut aamulla ja pyyteli mua kuvaus_seuraks joten mentiin
kiikkahoodseille räpsyileen! Mulla ja satulla on molemmilla hienosti hengitystiet räkäsinä 
mutta mentiinpähä silti. Siirsin mun sängyn mun hipsterseinän eteen ja
mun tee jäähty. Joulusta tulee muuten paras ikinä.

ps.


punanaama en oo sheivadsitko jalkasi jassu

7 kommenttia:

  1. ää kivoja kuvii ja tykkään sun huoneesta :>

    VastaaPoista
  2. oi, olemme upeita! noi kuvien nimet on parhaita :'D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi7/10/12

    mun mielestä postaus teiän perheen autoista ois kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pyrre calm yo tits

      Poista
    2. Anonyymi8/10/12

      ketä on pyrre

      Poista